Obsah

1. Hlavné technické vlastnosti smartfónu
  2. Záver

Recenzia smartfónu Motorola Moto G Stylus s kľúčovými funkciami

Spoločnosť Motorola sa rozhodla prekvapiť všetkých používateľov predstavením nového modelu Motorola Moto G Stylus. Výrobcovia sa pokúsili vyrobiť kvalitný smartphone, ktorý splní všetky moderné požiadavky. Telefón dostal trojitý modul fotoaparátu, veľkú obrazovku a všetko, čo je v tejto chvíli požadované.

Novinka má celkom prijateľné technické vlastnosti, ktoré si poradia s väčšinou úloh. Všetky technické aspekty sú dobre prepracované. Smartfón si poradí s novými aplikáciami aj rôznymi hrami. Za výkon v novom produkte je zodpovedný osemjadrový procesor. Na testoch predviedol celkom dobrý výkon.

Spoločnosť Motorola vyzdvihla svoju novinku okrem iného nainštalovaním dotykového pera do smartfónu. S ním môžete robiť poznámky a kresliť. To však nie je všetko. Spoločnosť umožnila naviazať aplikáciu na stylus. Teraz, keď ho rozbalíte, spustí sa vybraný program. Výrobcovia tiež umožnili vyhľadať dotykové pero. V dnešnom prostredí celkom dobrá vlastnosť.

Poďme sa bližšie pozrieť na smartfón Motorola Moto G Stylus s jeho hlavnými charakteristikami.

Hlavné technické vlastnosti smartfónu

Parametretechnické údaje
Model: Motorola Moto G Stylus
OS: Android 10
CPU: 8-jadrový, Qualcomm SDM665 Snapdragon 665.
RAM:4 GB
Pamäť pamäte:128 GB
Obrazovka: IPS, uhlopriečka 6,4 palca
Rozhrania: Wi-Fi 802.11a / b / g / n / ac a Bluetooth 5.0, USB Type-C port
Zadný foto modul: Trojitý modul, 48 + 16 + 2 MP, ƒ / 1,7 + ƒ / 2,2 + ƒ / 2,2
Predná kamera: 16 MP, ƒ / 2,0
Sieť: 2G, 3G (HSPA +, až 42 Mbps), 4G
Rádio: FM tuner
Navigácia: GPS / GLONASS / BeiDou / Galileo,
Batéria: neodstrániteľná, 4 000 mAh.
Rozmery: 158,6 x 75,8 x 9,2 mm
Hmotnosť: 192 g
Motorola Moto G Stylus

Dizajn

Výrobcovia dizajnom neomúdreli a robili to, ako všetci ostatní. Novinka má však kvalitné materiály a vynikajúcu montáž. Na prednej strane smartfónu je 6,4-palcová obrazovka. Zaberá takmer celú prednú stranu smartfónu. V pravom hornom rohu je predná kamera. Je veľmi elegantne zakomponovaný do samotného displeja. Celá predná strana je vyrobená z kvalitného skla.

Zadná strana novinky je vyrobená z plastu. Vyzerá to celkom dobre. Je však veľmi ľahko znečistiteľný. Odtlačky prstov zostávajú. Smartfón sedí celkom pohodlne v ruke. Na zadnej strane v pravom hornom rohu je modul pozostávajúci z troch kamier. A tiež v blízkosti fotoaparátov je blesk. V strede je skener odtlačkov prstov s logom spoločnosti. Vyzerá celkom dobre.

Rám novinky je vyrobený z hliníka. Dávajú zariadeniu určitú eleganciu a spoľahlivosť. Na ľavej strane je tlačidlo ovládania zvuku a tlačidlo napájania. Na pravej strane je slot pre SIM kartu. V dolnej časti vývojári umiestnili naraz tri objekty. Prvým je port pre slúchadlá, druhým je Type-C 1.0 a tretím reproduktor pre smartphone.

Obrazovka

Spoločnosť Motorola sa rozhodla neobjaviť nové koleso a do svojej novinky vložila časovo testovanú IPS LCD kapacitnú dotykovú obrazovku.Dlhodobo sa presadil z tej najlepšej stránky a inštaluje sa na väčšinu smartfónov. Spoločnosť sa preto rozhodla pre tento model. Uhlopriečka obrazovky je 6,4 palca. Displej má širokú škálu farieb na 16 M. Jeho rozlíšenie je tiež celkom dobré, 2300 x 1080. Pri tomto rozlíšení je veľmi pohodlné sledovať filmy a videá na telefóne. Na obrazovke sú perfektne viditeľné rôzne malé detaily. A samotná kvalita obrazu je lepšia. Displej sa tiež môže pochváliť celkom dobrou úrovňou jasu. Smartfón sa preto bude pohodlne používať na ostrom slnečnom svetle. Hustota pixelov novinky je tiež celkom dobrých 399 ppi. Spoločnosť sa ubezpečila, že jej nový produkt má slušnú obrazovku, ktorá zaujme používateľov svojou kvalitou. Keďže zoznámenie sa s telefónom sa deje prostredníctvom obrazovky.

technické údaje

Výrobcovia tiež dlho pracovali na technických vlastnostiach. Pretože rozpočet na nový produkt bol obmedzený, museli vývojári zvoliť najefektívnejšie komponenty, ktoré vyhovujú všetkým moderným požiadavkám. Zároveň bolo potrebné zabezpečiť Motorola Moto G Stylus dobrý výkon, ktorý si poradí s modernými aplikáciami a hrami. Preto si výrobcovia vybrali osemjadrový procesor Qualcomm SDM665 Snapdragon 665. Poskytuje novinke rýchlu odozvu a dobrý výkon pri spracovaní. Zdá sa, že pre RAM bolo pridelených málo, pretože výrobcovia nainštalovali iba 4 GB. To je dosť pre každodenné potreby. Pri testovaní ukázal smartfón dobré výsledky. Na ukladanie dát v Motorola Moto G Stylus je pridelených iba 128 GB. Celkom dobrý ukazovateľ v porovnaní s konkurenciou. Je tiež možné ju zväčšiť jednoduchým zakúpením pamäťovej karty. Pre pohodlnejšie hranie je smartphone vybavený grafickým akcelerátorom Adreno 610. Je to ten, kto spracuje väčšinu grafických návrhov.

Pokiaľ ide o ďalšie technické možnosti, telefón má: Wi-Fi, Bluetooth 5 LE, GPS, FM - rádio a port USB Type-C 1.0. Novinka disponuje aj skenerom odtlačkov prstov. Celá sada technických schopností je štandardná, zriedka tu uvidíte niečo nové. Smartfón má modul NFC, ktorý výrazne uľahčuje život. Tento modul umožňuje ukladať údaje o kreditných kartách a platiť pomocou smartfónu.

fotoaparát

Výrobcovia na fotoaparátoch nešetrili. Pretože pri výbere smartfónu sa fotoaparátom venuje veľká pozornosť. Používatelia radi fotografujú veľa a mali by byť v najlepšej kvalite. Preto Motorola do svojej jednotky nainštalovala modul troch dobrých fotoaparátov. Hlavný fotoaparát je 48 megapixelov s clonou f / 1.7. Celkom dobrý modul s kopou ďalších funkcií. Robí vysoko kvalitné obrázky s vysokým rozlíšením. Druhý fotoaparát je ultra široký pri 16 MP s clonou f / 2.2. Je to vyhradená videokamera s rozlíšením 1080 p. Tretí fotoaparát má veľkosť 2 megapixely s clonou f / 2.2. Je to makro kamera. Všetky tri fotoaparáty prispievajú k ohromujúcim obrázkom a videám. Pre smartfón strednej triedy sú to vynikajúce fotoaparáty, ktoré môžu prekvapiť každého používateľa. V blízkosti fotoaparátov sa nachádza aj blesk, ktorý umožňuje fotografovať vo vysokej kvalite kedykoľvek počas dňa. Môže byť použitý aj ako baterka. Je to veľmi pohodlné a praktické.

S predným fotoaparátom sa novinke tiež darí. K dispozícii je kvalitný fotoaparát s rozlíšením 16 megapixelov a clonou f / 2.0. Fotoaparát sa nachádza v samotnej obrazovke a perfektne zapadá do celkového dizajnu smartfónu. Fotoaparát má širokú škálu funkcií a schopností, ktoré vylepšujú iba samotný fotoaparát a samotné zariadenie.

Softvér

Operačným systémom novinky je Android 10. Tento operačný systém sa osvedčil na dobrej stránke. Práve na ňom funguje väčšina smartfónov. Samotný operačný systém je ladený a nakonfigurovaný celkom dobre a je kombinovaný so všetkými technickými špecifikáciami. Čo sa týka softvéru, tu je všetko štandardné.S operačným systémom je dodávaná štandardná sada aplikácií. Celý systém funguje celkom dobre. Pretože nový produkt má modul NFC, má telefón nainštalovaný softvér na prácu s ním.

Autonómia

Pre prevádzku celého smartfónu si výrobcovia vybrali vysoko kvalitnú batériu, ktorá by spĺňala všetky technické špecifikácie, poskytovala dobrú výdrž batérie, na čo sa pri výbere smartfónu pozerajú. Preto bola do novinky nainštalovaná neodnímateľná Li-Po batéria 4 000 mAh, čo vystačí na 10 hodín nepretržitej prevádzky. Bola tiež nainštalovaná schopnosť rýchleho nabíjania. Na nabitie smartfónu preto nemusíte dlho čakať.

Záver

Smartfón Motorola Moto G Stylus je pomerne zaujímavou novinkou spoločnosti. Každý detail v prístroji bol starostlivo vypracovaný. Áno, možno, v niektorých momentoch existujú malé nevýhody, ktoré však nie sú veľmi nápadné. Dôležitú úlohu zohrávajú aj náklady na samotné zariadenie. Tento nový produkt je stredného rozpočtu, oznámené náklady sú približne 270 eur.

Dizajn smartfónu, hoci nevyniká niečím zvláštnym, vyzerá celkom dobre. Modul troch fotoaparátov robí dojem a obzvlášť zaujímavo vyzerá snímač odtlačkov prstov s logom spoločnosti.

Ďalšou zaujímavou vlastnosťou je pokus spoločnosti Motorola vrátiť stylus späť do módy. Výrobcom sa podarilo venovať nielen pozornosť tomu, čo je pre nich pohodlné na písanie textu, ale aj tomu, že je možné k nim pripojiť ďalšie aplikácie. Schopnosť automatického spustenia konkrétnej aplikácie po odstránení stylusu je dosť zaujímavá. Je tiež možné sledovať umiestnenie dotykového pera. Celkom zaujímavá vlastnosť.

Výhody:
  • Krásny dizajn;
  • Výkonný procesor;
  • Vynikajúci kamerový modul;
  • K dispozícii je dotykové pero.
Nevýhody:
  • Malé množstvo pamäte RAM;
  • K dispozícii je slot iba pre jednu SIM kartu.

Výkon smartfónu je celkom dobrý. Áno, samozrejme, nejde o špičkovú možnosť, ale ako štátny zamestnanec je to celkom dobré. Funguje rýchlo a optimálne. A vysoký výpočtový výkon poskytuje osemjadrový procesor. Novinka je najlepšou možnosťou nákupu. Pretože kombinuje všetko celkom presne cenu a kvalitu.

Počítače

Šport

kráska