1. Prehľad hlavných charakteristík
  2. Bezpečnosť
  3. Čo je v krabici
  4. Recenzie
  5. Záver

Preskúmajte tablet LG G Pad 5 10.1 s kľúčovými funkciami

Jeden z najlepších výrobcov na juhokórejskom trhu, spoločnosť LG, oznámila tablet LG G Pad 5 10.1, ktorý nahradil G Pad 4 vydaný juhokórejským gigantom pred 2 rokmi. Populárny model okamžite zaujal širokú pozornosť a spôsobil v sieti veľa otázok. Čo je také zvláštne na zariadení, až na to, že na ňom beží Android a dokáže sa pripojiť k mobilným dátam 4G LTE? Povieme vám to v recenzii tabletu LG G Pad 5 10.1 s hlavnými charakteristikami.

Prehľad hlavných charakteristík

Rozmery v mm247,2 x 150,7 x 8
Uhlopriečka v palcoch10.1
Typ obrazovkyIPS
Hustota DPI224
Farbystriebro
Váha498
SenzoryGPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou
Batéria8200 mAh
Rýchle nabíjanienie
Bezdrôtová nabíjačkanie
Materiálkov, sklo
NFCnie
CPUSnapdragon 821
GPU Qualcomm Adreno 530
Vodeodolnosťnie
Zadná kamera8 megapixelov
Rozhodnutie3264 x 2448 pixelov
Predná kamera5 megapixelov
Pamäťová kartaaž 512 GB
Vstavaná pamäť32 GB
OP4 GB
Video2 160p @ 30fps, 1080p @ 30fps
SIMjeden slot pre Nano-SIM
RádioÁno
LG G Pad 5 10.1

Dizajn

Spoločnosť LG oficiálne predstavila nový tablet v októbri 2019. Vďaka dizajnu Candybar bude k dispozícii iba v striebornej farbe. Pokiaľ ide o odolnosť, tablet vydrží rok, pretože je vyrobený z odolného kovu. Hmotnosť 498 gramov vám umožní pohodlne držať gadget v rukách. Na prednej strane, v hornej časti obrazovky, sa nachádza 5MP selfie kamera. Na pravej strane sú na bočnom paneli 3 tlačidlá: napájanie, zvuk a biometrické overenie (snímač odtlačkov prstov). V spodnej časti zariadenia sa nachádza port pre rýchle nabíjanie. Hore je konektor pre slúchadlá.

Zvuk

Duálny reproduktor je umiestnený na oboch stranách portu USB Type-C, ktorý sa nachádza v spodnej časti tabletu. Hlasitosť 2 reproduktorov je dostatočná na prehrávanie videa a hudby. Kvalita zvuku je dobrá, nie uspokojivá.

Displej

LG G Pad 5 10.1 FHD LTE je vybavený 10,1-palcovým displejom s rozlíšením 1920 x 1200 pixelov. Využíva technológiu zobrazenia IPS. Hustota pixelov obrazovky je 224 ppi. Pomer displeja k telu je 79,66%, čo je pomer strán 1,6: 1. Môžete si vychutnať jasný a jasný obraz so širokým pozorovacím uhlom 178 °. Vďaka IPS panelu je kontrast obrazovky dobrý, a z rôznych uhlov nestratí kvalitu obrazu, ale, bohužiaľ, odraz svetla na slnku je veľmi zlý. Multi-touch je veľmi citlivý. Môžete sa dotknúť displeja rukavicami, mokrými prstami a obrazovka bude aj naďalej dobre reagovať.

Jemné doladenie displeja a výber čiernobieleho režimu poskytnú očiam pohodu a pri predchádzaní únave budú veľmi dôležité pri čítaní elektronických kníh alebo pri prehliadaní webu.

fotoaparát

Fotoaparát použitý v G Pad je trochu slabý. Tablet je vybavený jedným zadným snímačom na fotografovanie a natáčanie videa. 8 megapixelov s rozlíšením 2 160 pixelov je vybavený automatickým zaostrovaním, je schopný detegovať tváre a tiež zaznamenáva videá vo formáte HD. Zodpovedá tiež za zachytenie originálnych obrázkov na GD 5. Predná kamera s rozlíšením 5 MP pre videohovory a selfie dokáže nahrávať video v rozlíšení 1280 x 720p pri 30 sn./s.Zaostrovanie je dobré, kvalita fotografie je priemerná a úroveň šumu je za vysokých svetelných podmienok relatívne vysoká. Farby sú presné, ale kontrast je zle definovaný. Obrázok je ostrý, ale kvalita je slabá pri slabom osvetlení.

Ako fotografovať, napríklad fotografia:

Hardvér a softvér

Tablet je dodávaný s procesormi Optimus 3.0 a Android 9. Vo vnútri je poháňaný procesorom Qualcomm Snapdragon 821 MSM8996 Pro, ktorý je doplnený grafickým procesorom Qualcomm Adreno 530. Tento hardvér bol na modeloch LG G6 naposledy použitý vo februári 2017. Toto je dosť zvláštna voľba čipsetu vzhľadom na jeho vek. Výrobca nenainštaloval súčasný model, ale rok pred poslednou vlajkovou loďou Qualcomm Snapdragon 821. Zaujímavosťou je, že značka sa rozhodla použiť trojročný čipset v kombinácii so 4 GB RAM. Tento modul gadget je dodávaný s 32 GB interného úložiska. Používatelia však môžu túto kapacitu rozšíriť prostredníctvom portu microSD až na 512 GB. G Pad s WUXGA alebo Ultra obrazovkou Ultra Extended Array je schopný poskytnúť vyššiu kvalitu obrazu ako bežné Full HD displeje. Štvorjadrový procesor s taktom 1,2 GHz je pomerne rýchly, rozširuje zážitok zo sledovania o vysoký výkon a nakoniec si používatelia bez problémov užijú obsah v rozlíšení Full HD.

cena

Koľko stojí zariadenie? Zástupcovia spoločnosti oznámili, že zariadenie bude čoskoro možné kúpiť v Južnej Kórei v novembri 2019 za priemernú cenu približne 340 EUR. Kde si môžete kúpiť spoľahlivé produktívne zariadenie? Miniaplikáciu je možné kúpiť na internete na platforme AliExpress. Uvidí sa, či sa LG G Pad 5 10.1 objaví v Spojených štátoch.

Výhody:
  • Prijíma technológiu rýchleho nabíjania QC 3.0;
  • širokouhlá obrazovka s hmotnosťou menej ako 500 g;
  • snímač odtlačkov prstov;
Nevýhody:
  • preplatok;
  • starý model procesora.

Batéria

LG G Pad 5 TM 10.1 s 8 200 mAh Li-Polymer batériou sa môže pochváliť dlhou životnosťou. Poskytuje autonómnu prevádzku modulu gadget po dobu viac ako jedného dňa a rýchle nabíjanie batérie umožňuje tabletu v krátkom čase opäť ožiť. Batéria je vyberateľná.

Komunikácia

Pokiaľ ide o možnosti pripojenia, tablet má Bluetooth 4.2, Wi-Fi, port USB typu C, 3,5 mm zvukový konektor a GPS. NFC nebude podporované. Medzi funkcie pripojenia patrí jeden slot pre SIM kartu s podporou 4G a 3G.

Aplikácie

Váš tablet sa dodáva so sadou softvérových aplikácií, ktoré používa výrobca tohto produktu. Vlastný softvér spoločnosti LG (napr. Quickmemo, QSlide, Quick Remote, Pair) a klávesové skratky sú stále užívateľsky prívetivé.

QuickRemote je neuveriteľne užitočná aplikácia, ktorá premení váš tablet na programovateľné diaľkové ovládanie a umožní vám ovládať televízor, káblovú televíziu, prehrávač DVD alebo Blue Ray, projektor a ďalšie. Aplikácia QuickRemote podporuje zariadenia väčšiny výrobcov a nastavenie je rýchle a ľahké.

Funkcia QPair 2.0 - rýchla synchronizácia tabletu LG G Pad s vašim smartfónom. Program, ktorým je zariadenie vybavené, umožní aj sledovanie hovorov a správ prijatých na telefóne. Aplikácia Quickmemo vám umožňuje rýchlo a ľahko kresliť alebo písať krátke poznámky na obrazovku bez použitia ďalších programov.

Q Slide vám umožní zvoliť až 10 rôznych aplikácií, ktoré sa budú pohybovať nad vašou obrazovkou. Používateľ má možnosť meniť veľkosť a priehľadnosť a môžete tiež pokračovať v práci napriek skutočnosti, že sú otvorené ďalšie aplikácie.

K dispozícii sú tiež funkcie, ako je NAK NAK (dvojité klepnutie na obrazovku) alebo úvodná obrazovka v Jpp. Režim pre hostí v tomto tablete slúži na to, aby zabránil ľuďom v prístupe k osobným informáciám. K tabletu je možné sa ľahko pripojiť cez Qpair a dokonca aj odpovedať na SMS správy cez Jabad.

Bezpečnosť

Pretože sa jedná o zariadenie strednej kategórie, je vybavené snímačom odtlačkov prstov pre biometrickú autentizáciu. Nachádza sa na pravom okraji tabletu vedľa tlačidiel napájania a hlasitosti. Stačí jeden dotyk a zariadenie sa odomkne.

Čo je v krabici

Sada prístroja sa dá nazvať štandardná:

• tableta;
  • kábel micro USB (dĺžka kábla 1 m);
  • nabíjačka;
  • užívateľská príručka;
  • záručný list na 12 mesiacov.

Recenzie

Zatiaľ nie sú k dispozícii žiadne recenzie tohto modelu. Na internete sa používatelia aktívne zaujímajú o to, prečo výrobca po 2-ročnej odmlke vydal tablet s trojročným čipsetom a do neho načítal Android 9, keď je už 10. verzia firmvéru dávno dostupná. Bude G Pad 5 10.1 na čele rebríčka kvalitných pomôcok s veľkým displejom, rýchlym nabíjaním batérie a snímačom odtlačkov prstov? Zistiť to bude možné o pár mesiacov po tom, čo sa prvé tablety predajú.

Záver

Ako si vybrať dobré zariadenie, ktoré vydrží rok? Ktorý model je najlepší? Mali by ste venovať pozornosť technickým vlastnostiam modulu gadget. Výber dizajnu a farby zariadenia závisí iba od preferencií vkusu. Celkovo treba pripustiť, že rozhranie spoločnosti LG v poslednej dobe výrazne pokročilo a spoločnosť usilovne pracuje na tom, aby vzhľadu dodala funkčnosť. V závislosti od funkcií očakávaných od tabletu by ste mali venovať osobitnú pozornosť čipsetu. Kritériá výberu závisia od účelu nákupu: pre hry, sledovanie videa, komunikáciu na internete alebo pre prácu. Pre hráčov nebude „slabý hardvér“ pri mrznutí hier veľa potešenia.

Nevýhody G Pad 5 10.1 sú slabý výkon displeja pri otváraní ťažších aplikácií alebo sťahovaní viacerých súborov súčasne. Pre koho je tento model ideálny? Je vhodný na sledovanie karikatúr a nie veľmi aktívnych hier. Pomerne výkonná novinka, ktorá sa bude predávať za cenu 380 dolárov, udržuje batériu dlho nabitú, bude tou najvhodnejšou voľbou pre tých, ktorí si chcú kúpiť lacné zariadenie s dobrým výkonom, ale neplánujú na ňom aktívne hrať.

Počítače

Šport

kráska