Obsah

1. História značky ONIX
  2. Špecifikácie a konštrukčné prvky
  3. Výhody a nevýhody

Recenzia elektronickej knihy ONYX BOOX Euclid

V posledných rokoch sa veľa kníh dostalo iba do elektronických formátov. Z tohto dôvodu má zmysel pre bežných fanúšikov čítania, najmä pre študentov, kúpiť si elektronickú knihu. V poslednej dobe sa na trhu s elektronikou objavila nová vychytávka na čítanie elektronickej literatúry - ONYX BOOX Euclid, ktorej výhody a nevýhody sú zdôraznené v recenzii. ONYX

BOOX Euclid je pomerne veľká elektronická kniha, ktorá sa môže stať profesionálnym nástrojom pre študentov a profesorov. Cena gadgetu v roku 2019 je pomerne vysoká, ale je to odôvodnené jeho vysokou kvalitou v kombinácii s odolnosťou a nemalo to negatívny vplyv na popularitu modelu. Prítomnosť veľkého množstva výhod eliminuje chyby pri výbere tejto pokročilej úpravy.

História značky ONIX

ONYX International je čínska spoločnosť zaoberajúca sa elektronickými knihami. Spoločnosť ONIX sa nezávisle podieľa na implementácii celého cyklu vytvárania takýchto pomôcok. Vývoj dispozícií a koncepcií, výroba zostavy dopravníka vykonávajú tí najlepší špecialisti. Spoločnosť ONYX International vytvárajú talentovaní inžinieri, ktorí predtým spolupracovali so spoločnosťami Google, Microsoft a ďalšími globálnymi projektmi. Značka ONYX sa pravidelne zúčastňuje rôznych medzinárodných výstav. Jedným z najväčších podujatí, na ktorom sa zúčastnili vzorky elektronických kníh od tejto spoločnosti, bol Medzinárodný knižný veľtrh, ktorý sa konal vo Frankfurte. Na tomto sympóziu sa zúčastnili iba tí najlepší výrobcovia.

Zobrazenie loga značky

2008 - dátum založenia spoločnosti ONIX v čínskom meste Kanton. Elektronické výrobky vyrábané v dvoch továrňach v Kantone sa vyvážajú do mnohých krajín. E-knihy sa tiež dobre predávajú v štátoch. Gadgety sa začali na územie Ruskej federácie dodávať v roku 2011; tu sa poskytuje stredisko záručného servisu.

2009 - dátum vydania prvého modelu ONYX BOOX 60, ktorý bol ocenený za dizajn. Prvé krajiny, kde ONYX začal dodávať svoje hračky, boli Nemecko a Holandsko. Potom sa začali do našej krajiny a USA zavádzať elektronické knihy. V roku 2010 sa začala vyrábať modifikácia 60S, na ktorej nechýbal senzor a Wi-Fi modul. Výhodou vylepšeného modelu bola jeho vysoká odolnosť, ktorá sa docielila vytvorením kovového rámu okolo obrazovky. V budúcnosti sa „čitárne“ začali dodávať do Španielska a Talianska. Je potrebné poznamenať, že v roku 2011 bola vydaná línia deviatich úprav.

Špecifikácie a konštrukčné prvky

Parametretechnické údaje
OSAndroid 6.0
Frekvencia CPU1,5 GHz
Vstavaná pamäť1 GB
Rozlíšenie obrazovky1 200 X 825
Uhlopriečka obrazovky9,7 palca
Typ maticeE Atramentová karta
Wi-Fitam je
Bluetoothtam je
Typ nabíjacieho konektora Typ C.
Kapacita batérie3 000 mAh
Rozmery (mm)248Х177Х8.3
Hmotnosť (g)410
Materiál telaPlast
Cena (p)24000
ONYX BOOX Euclid

ONYX Euclid je veľmi výkonná čítačka elektronických kníh. Gadget je vybavený štvorjadrovým procesorom s taktom 1,5 GHz. V roku 2019 si výrobca okrem nainštalovaného proprietárneho shellu vybral ako operačný systém Android 6.0.

Externe vyzerá elektronická kniha veľmi elegantne - klasický obdĺžnikový tvar so zaoblenými rohmi. Ako materiál puzdra bol zvolený vysoko kvalitný čierny plast s lakovaným povrchom. Firemné logo je umiestnené na zadnom paneli, kde sú umiestnené aj dva reproduktory. Okraje rámu, ktorý obklopuje obrazovku, sú pomerne široké. Na spodnej strane puzdra je umiestnený USB konektor, ako aj dva sloty pre slúchadlá. Na vrchnej strane je tlačidlo na odomknutie.

Sklenený kryt obrazovky

Zariadenie na elektronické čítanie má rozmery 248X177X8,3 milimetra a váži niečo cez 400 gramov. Vykonávanie práce jednou rukou nemožno nazvať pohodlným, čo možno považovať za nevýhodu. Najlepším prípadom použitia by bola inštalácia čítačky na podporu.

Je potrebné poznamenať, že elektronická kniha poskytuje schopnosť čítať rôzne formáty súborov. Realizované Euclidom za cenu 24 000 rubľov.

Možnosti zobrazenia

Obrazovka má rozlíšenie 1200X825, uhlopriečku 9,7 palca a ochranný sklenený kryt. E Ink Carta je zabudovaná v zariadení. Poskytuje sa oleofóbny povlak. Jedinou nevýhodou, pokiaľ ide o možnosti obrazovky, je nedostatok automatickej regulácie jasu.

Vzhľad displeja

Ďalšia vec, ktorú je potrebné venovať pozornosť - vlastnosť displejov E Ink Carta sa považuje za znižujúcu vplyv na videnie, čo vám umožňuje čítať dlhšie. Vďaka dobrej hustote pixelov je zariadenie schopné rozlíšiť písma aj pri veľmi malých veľkostiach. Výhodou tohto modelu možno tiež nazvať prítomnosť nastaviteľného monochromatického podsvietenia vyrobeného v chladnom farebnom tóne. Maximálnu úroveň jasu obrazovky však nemožno označiť ako príliš vysokú, čo ovplyvňuje zobrazenie. Napríklad displej je vhodný na použitie prístroja večer alebo v noci, bez potreby dodatočného osvetlenia. Za denného svetla však existuje túžba pridať parametre podsvietenia. Na jeho nastavenie je tlačidlo na hlavnom displeji. Obrazovka má sklenený povrch.

Úroveň jasu podsvietenia

Softvérové ​​možnosti

Za vlastnosť produktu ONYX Euclid sa považuje vybavenie vlastným patentovaným krytom s charakteristickými jednoduchými a veľkými prvkami rozhrania, čo má dobrý vplyv na čitateľnosť. Pretože takmer celá domovská stránka zobrazuje nedávno prečítané knihy, vytvára pocit, že sa nachádzate v skutočnej čitárni. Z hľadiska podporovaných formátov je modul gadget veľmi univerzálny - jeho zoznam obsahuje viac ako tucet textových rozšírení, tri grafické, ako aj PDF a DjVu.

Akýkoľvek formát je možné prispôsobiť pomocou mnohých možností. Okrem toho zariadenie poskytuje možnosť inštalovať aplikácie tretích strán. Nevýhodou modelu je nedostatok obchodu Play vo väčšine úprav, čo by sa malo vziať do úvahy pred výberom toho, ktorý z nich je lepšie kúpiť miniaplikáciu pre fanúšikov tejto aplikácie.

Elektronická čítačka tiež podporuje prenos dát cez Wi-Fi a Bluetooth. Prístup Wi-Fi sa osvedčí ako veľmi užitočný, ak kniha používa vstavaný prehliadač. Na pripojenie príslušenstva, napríklad klávesnice, sa vyžaduje Bluetooth.

Výkonové charakteristiky

Zariadenie má svižný štvorjadrový procesor s taktom 1,5 GHz. Jeho batéria má kapacitu 3 000 mAh. Napriek tomu je výkon elektronickej čítačky v porovnaní s tabletom alebo smartfónom výrazne pomalší. Dôvodom je obmedzenie reakčnej rýchlosti displeja E Ink, ktorý nedokáže vykresliť rozhranie rýchlosťou štandardnej obrazovky. Vstavaná pamäť RAM má veľkosť 1 GB.Môže byť nainštalovaná ďalšia pamäť až 16 GB.

Napriek širokej funkčnosti má takéto zariadenie na čítanie elektronickej literatúry pomerne dlhý počiatočný čas spustenia, ktorý je pol minúty. Pri pravidelnom používaní modulu gadget sa zatvorením krytu prepne do nočného režimu. Následné načítanie po otvorení môže trvať asi dve sekundy.

ONYX BOOX Euclid

Životnosť batérie

Výdrž batérie bude závisieť od funkcií, pre ktoré bolo zariadenie použité, a od úrovne výkonu podsvietenia. Ak napríklad čítate dve hodiny denne a nastavujete jas podsvietenia na stredný, potom úplné nabitie batérie môže trvať niekoľko týždňov. Najvýznamnejší vplyv na rýchlosť vybíjania batérie má silné podsvietenie a aktivácia Wi-Fi. Úplné nabitie batérie trvá dve hodiny.

Čo je súčasťou balenia

Sada sa dodáva s puzdrom z umelej kože, ako aj s napájacím zdrojom a káblom typu C.

Kožené púzdro

Výhody a nevýhody

Model Euclid, napriek výhodám, ktoré predstavuje sila v kombinácii so širokou funkčnosťou, podľa kupujúcich nemožno označiť za ideálny, pretože má určité nevýhody.

Výhody:
  • vhodné pre profesionálnu prácu;
  • trvanlivosť používania;
  • známa svetová značka vystupuje ako výrobca;
  • dobré výkonové charakteristiky;
  • elegantný dizajn;
  • pri výrobe sa používa vysoko kvalitný materiál;
  • podpora veľkého množstva formátov;
  • vysoké rozlíšenie obrazovky;
  • vysokokvalitný obrázok;
  • na obrazovke je sklenený ochranný kryt;
  • pomocou matice E Ink Carta;
  • dlhodobá autonómia;
  • vybavenie oleofóbnym povlakom;
  • prístupné rozhranie;
  • s funkciou SNOW Field;
  • nemá škodlivé účinky na zrak pri dlhom čítaní;
  • môžete pracovať s veľmi malými fontami;
  • jednofarebné podsvietenie je nastaviteľné;
  • je možné inštalovať aplikácie tretích strán;
  • Wi-Fi internet a Bluetooth sú podporované;
  • obrazovka rýchlo reaguje na gestá;
  • súčasťou balenia je kvalitné kožené puzdro.
Nevýhody:
  • vysoká priemerná cena;
  • gadget nie je príliš vhodný, ak sa používa jednou rukou;
  • nie je k dispozícii žiadna funkcia automatického ovládania jasu;
  • v mnohých modifikáciách nie je Obchod Play;
  • štart trvá dlho;
  • chýba jas pri práci vo dne;
  • batéria sa rýchlo nabíja.

Zariadenie počas prevádzky

ONYX Euclid je čítačka s vynikajúcou kvalitnou obrazovkou založenou na systéme Android 6.0, ktorá dokáže otvoriť akýkoľvek populárny textový alebo grafický formát. Pripojenie Wi-Fi vám umožňuje inštalovať mnoho aplikácií tretích strán. Tento elektronický produkt získal dobré recenzie a je medzi spotrebiteľmi veľmi žiadaný. V roku 2019 zostavil hodnotenie vysoko kvalitných pomôcok, ktoré zahŕňa populárne lacné aj elitné populárne modely. Pred výberom, ktorá spoločnosť je lepšia, čítaním milovníkov, zameraním sa na jednotlivé výberové kritériá, skôr ako sa zamyslíte nad tým, koľko to stojí, a zvážením tých rozpočtových, sa odporúča zahrnúť tento model do ich hodnotenia.

Počítače

Šport

kráska